top of page
falco-white.jpg

FALCO liek atskatīties, par to nav šaubu. Agresīvi platā riteņu bāze un kompaktā aerodinamiskā forma tika veidota izmantojot jaunākās datortehnoloģijas kopā ar inženieru rokām, acīm un sirdīm. 

Šis jaunizveidotais produkts bija liels izaicinājums Parajet inženieriem, kas lika atgriezties pie rasēšanas papīra un uzdot sev jautājumu: “Ko mūsu piloti grib sagaidīt no traika?” un “Kā mēs varam piedāvāt lielāku izvēles brīvību?”. Atbilde bija sekojoša: izveidot kompaktu un drošu lidaparātu, kas būtu bāzēts uz kādu no jau esošajiem Parajet paramotoru modeļiem, lai pilotiem būt lielāka rīcības brīvība un iespējas lidot gan kā ar vienu, tā ar otru ekipējumu izmantojot vienu paramotora rāmi. Izvēloties VOLUTION 3 kā pamatu, tika uzbūvēts jaunais FALCO.

FALCO 

   NEPĀRSPĒJAMA RĀMJA DROŠĪBA

  • PLAŠA KRĀSU IZVĒLE

  • GAN SOLO, GAN TANDĒMA LIDOJUMIEM

  • PAPILDINĀJUMS NO V3 UZ FALCO NOPĒRKAMS ATSEVIŠĶI

DZINĒJU VEIDI:

Moster 185 Plus  (Dual Start)

THOR 250 (Electric Start)

Screen-Shot-2017-08-25-at-15.41.17_edite
  • Stabils, zems smaguma centrs

  • Plata šasijas bāze un riepas

  • Kompakta aerodinamiska forma

  • VOLUTION 3 kā bāze

  • Kvalitatīvs roku darbs kombinācijā ar datora precizitāti

  • Konstruēts izmantojot 6082 aviācijas alumīnija sakausējumu un T-45 tērauda caurules

  • Tandēma ekipējums paredzēts arī solo lidošanai

  • Papildus rāmja riņķa stiprinājums drošībai

  • Montāžā nav nepieciešami instrumenti

  • Ievērojams komforta līmenis pilotam un pasažierim

  • Asistējoša ģeometrija tiešai turbulencei

  • Spēcīgas disku bremzes

  • Pašstūrējoša, zemas jutības priekšējā dakša

STŪRĒŠANAS MEHĀNISMS UN BREMZES

Pateicoties ģeometrijai un svara sadalījumam, FALCO dakša likvidē pārmērīga ātruma radīto grīļošanos un nodrošina stabilu stūrēšanu. Izstrādātais stūrēšanas kontroles mehānisma dizains ar pašcentrējošu priekšējo riteni, ir radīts tā, lai kustība uz zemes būtu kontrolēta arī neizmantojot kājas, kas ir liela priekšrocība pilotiem ar kustību traucējumiem.

Spēcīgas disku bremzes priekšā, pārdomāta trošu sistēma un pretslīdošs pedālis radīs pārliecību un drošību gan startā, gan finišā.

Screen-Shot-2017-08-25-at-14.59.46-e1534
HANGPOINT.JPG

DROŠĪBA UN EFEKTIFITĀTE

FALCO piekares sistēma ir optimizēta, lai būtu gan droša, gan efektīva, ietaupot jūsu laiku un raizes. Priekšējie piekares punkti ir paredzēti tandēma lidojumam un aizmugurējie – solo lidojumam. Pilotam pārlikt piekari no viena punkta uz otru ir tikai dažu minūšu jautājums. Augstas veiktspējas siksna (pārbaudīta slodzē līdz 20 kN) savieno spārna piekares punktus ar pilota un pasažieru iekarēm. Pasažieris lidojot ir nodrošināts ne tikai ar komfortablu un drošu sēdekli, bet arī ar pilnu 180° skatu, kuru netraucēs baudīt lieki šķēršļi. Tāpēc foto kamerai ir vienmēr jābūt līdz.

FALCO RĀMIS

Leģendārais VOLUTION 3 rāmis tiek papildināts ar ērtu, saliekamu traika riņķi papildus drošībai. Tas ne tikai aizsargā rāmi, bet arī nodrošina stropju neiekļūšanu prepellerī, sevišķi sānvēja apstākļos.

 

V3 šasija pievienojas pie FALCO ātri un viegli, turklāt, nav nepieciešami instrumenti.

 

Pacelšanās ar FALCO notiek ļoti dabiski, jo ir saglabātas bezšasiju motoparaplāna pacelšanās pazīmes izmantojot tikai A rindas, lai iegūtu lielāku kontroli pār spārnu. Tas nozīmē, ka ar FALCO pilotam nav speciāli jāapgūst jauna pacelšanās tehnika.

Screen-Shot-2017-08-25-at-15.00.55-e1534
Screen-Shot-2017-08-25-at-15.00.26-e1534

DAUDZPUSĪGS KOMFORTS

Aizmugurējās ass konsole ir noņemama transportēšanai, un tā ir dizainēta tā, lai lai sniegtu pilotam tieši pareizo amortizāciju. Savukārt, lielās, pneimatiskās riepas vienlīdz labi pārvalda gan nelīdzenu, gan mīkstu segumu.

 

FALCO riteņi ir aprīkoti ar augstas kvalitātes noslēgtiem gultņiem efektivitātes un ilgmūžības paaugstināšanai. Kā arī platā riteņu bāze nodrošina zemu smaguma centru, un slīpums efektīvi palīdz stabilitātei piezemēšanās laikā.

FOTO
CENAS

CENAS

falco-white.jpg

FALCO Moster 185 Plus  MY'20 (Dual Start)

FALCO Thor 250  (Electric Start)

11930 € + PVN

13900 € + PVN

bottom of page